Інфо

Як створити власний бізнес у сфері медіації?

Чи може обрана спеціалізація стати власною справою, яка б приносила не тільки моральне задоволення, а й бажаний матеріальний достаток?
З чого почати рухатися незалежному підприємцю-медіатору? Де знайти «свого» клієнта, та як правильно подати свій продукт?

На ці, та багато інших питань відповідає запрошений експерт четвертої Майстерні практик медіації - Дмитро Швець.

Довідка: Дмитро Швець - співзасновник проєкту з розвитку підприємництва n.cubator, директор консалтингової компанії Start Global. Має двадцятирічний досвід роботи в міжкультурному діловому середовищі, та понад 15 років присвятив досвіду в експортному консалтингу.

У нашій майстерні Дмитро розкрив секрети побудови "дорожньої карти" підприємця-початківця із самих азів й до вершин. Насамперед говорив про те, як визначити місію, візію й цінності власної компанії, що є стратегічними інструментами у побудові "образу" компанії.
Для вдалого бізнесу підприємцю надважливо ставити собі багато чесних питань. Адже працюючи з інтересами клієнта визначається й власна підприємницька стратегія.

  • Яка моя візія?
  • Хто мій клієнт?
  • Які "болі" клієнта я "вгамовую" своїм продуктом?
  • Яку цінність несе мій продукт?
  • Чи потрібен клієнту мій продукт?

Зважаючи на розлогість теми та її важливість, зрозуміло, що програма Майстерні практик медіації четвертого кварталу дуже насичена, втім, не менш ніж наші попередні програми. Тож, разом із паном Дмитром, кожен учасник мав змогу створити особистий покроковий план запуску бізнесу, та наблизитися до розуміння специфіки просування медіаційних послуг. Визначитися стосовно подальшого розвитку - рухатись самому, чи залучати до бізнесу партнерів, та мали можливість долучитись до основ функціонування бізнесу та ключових моментів, що впливають на його життєздатність.

Самостійно зорієнтуватись та розібратись у цьому інформаційному вирі важко, проте, наші експерти, з якими розвивати власний бізнес легко - завжди поруч: n.cubator