Застосування медіації у процедурі банкрутства, на перший погляд може здатися неприпустимим, та викликати низку запитань. Проте, якщо розглянути ситуацію під іншим кутом, стає зрозумілим, що процес узгодження позицій боржника й кредиторів це, перш за все взаємодія сторін, яка через різницю інтересів та потреб часто супроводжується конфліктом. Відтак, переговорні та комунікативні навички арбітражного керуючого можуть не просто стати у пригоді, а й здатні забезпечити значно ефективніший рівень комунікації.
Саме про рівень взаємодії арбітражного керуючого зі сторонами у справі, його переговорні, комунікативні навички та конфліктологічну компетентність. Про те, чи є у процедурі банкрутства поле діяльності для ефективного перемовника, і чи здатні так звані медіаційні компетенції та техніки покращити результат роботи арбітражного керуючого, йдеться у статті "МЕДІАЦІЙНІ НАВИЧКИ В ПРОЦЕДУРІ БАНКРУТСТВА – ПОЄДНАННЯ З ДІЯЛЬНІСТЮ АРБІТРАЖНОГО КЕРУЮЧОГО", інформаційного порталу "Банкрутство&Ліквідація", соавторкою якої стала сертифікована бізнес-медіаторка, сімейна медіаторка, сертифікована бізнес-тренерка, юристка, почесна членкиня Національної асоціації медіаторів України, медіаторка та тренерка Українського центру медіації, медіаторка Центру Медіації при Київській Торгово-промисловій палаті, медіаторка Центру посередництва та медіації КМЦСССМД, керуюча партнерка Commercial Mediation Group, Ольга Тютюн.
З повною версією статті можна ознайомитися на інформаційному порталі "Банкрутство&Ліквідація", а також переглянути інтерв'ю на Youtube-каналі "Банкрутство та ліквідація".