Справи про банкрутство завжди емоційно важкі, адже конфлікти між учасниками можуть виникати на будь-якому етапі. Основною причиною є те, що кожна зі сторін бачить свої шляхи розв'язання проблем, і намагається діяти за власним сценарієм. Відтак, перелік питань, що призводять до непорозумінь, може бути чималий, це: ресурси, кошти, експертна оцінка, час, різність поглядів і цінностей тощо.
При цьому незмінним у будь-якому процесі банкрутства лишається одне - це прагнення до того, щоб кредитор не зазнав грошових втрат, а боржник зберіг репутацію, та якомога швидше відновив свою платоспроможність.
І якщо однією з ключових фігур процедури є арбітражний керуючий, то вочевидь, саме від нього залежить чи пройде процес безболісно, та чи буде його фінал взаємовигідним для всіх сторін.
Отже, професіоналізм арбітражного керуючого є запорукою успішності процесу. Саме тому, ця професія вимагає багатогранності та універсальності, адже має об’єднувати у собі навички адвоката, аудитора, керівника підприємства, розпорядника майном, та, крім того, мати компетенції перемовника (медіатора).
У відео на тему "Медіація в процедурі банкрутства" із циклу "Банкрутство & Медіація" з Мар'яном Чорнієм, де запрошеною експерткою стала Ольга Тютюн, бізнес-медіаторка, керуюча партнерка Commercial Mediation Group, ми дамо остаточні відповіді на питання: для чого арбітражному керуючому потрібні навички медіатора, та як вони можуть вплинути на хід процесу.
З'ясуємо, як може змінитися рівень взаємодії учасників процедури банкрутства, за умови комунікативних навичок арбітражного керуючого та його конфліктологічних компетенцій.
А також, поговорімо про те, чи є у процедурі банкрутства поле діяльності для незалежного медіатора, на якому етапі його необхідно залучати, і чи призведе це до більшої результативності у справі та отриманні бажаного результату.