Інфо

Мінітренінг: Якими є правила спілкування з військовослужбовцями?

Мінітренінг щодо сучасних аспектів спілкування із захисниками і захисницями.

Війна торкнулася кожного. Досвід кожної людини унікальний.

Важливо не тільки читати, слухати, думати, а і публічно говорити про побудову гармонійної, чутливої комунікації із захисниками і захисницями, вільної від стереотипів і сповненої поваги.

Керуюча партнерка CMG Ольга Тютюн вже четвертий сезон поспіль входить до складу мобільної бригади, що працює в Чернівцях в межах проєкту «Підтримка стійкості України до нових ризиків і наслідків війни», який здійснюється Українською Гельсінською спілкою з прав людини у межах діяльності Національної платформи стійкості та згуртованості за фінансової підтримки Європейського Союзу та у партнерстві з експертами Спільноти практиків діалогу в Україні.

28 серпня в приміщенні Чернівецької міської ради мобільною бригадою було проведено міні тренінг для представників чернівецьких соціальних служб щодо сучасних аспектів спілкування із захисниками і захисницями.

Під час роботи в групах учасники визначились де є точки напруги, ризики та з чим вони пов’язані. Поговорили про стереотипи у спілкуванні із військовослужбовцями. Окрему увагу приділили тому, як вже наявні знання і професійні навички допомагають соціальним працівникам бути ефективними в роботі, а де є потреба у підтримці/підсиленні.

Наприкінці поговорили про загальні принципи подолання комунікаційних бар’єрів у спілкуванні із захисниками/захисницями, зосередилися також і на доречних і недоречних фразах, діях та розібрали модель “від конфлікту до партнерства”.

психологічні правила спілкування з військовослужбовцями